Re : Teletekst Weerplaza nog steeds in testfase

Bericht van: Hein (Rhoon/Schiedam) , 21-01-2013 18:09 

Ik zag het ook net, is echt zo 😀.
Sun, slippers, crows, cacti, cicades, camels and sandals.

Teletekst Weerplaza nog steeds in testfase   ( 1587)
Jim (Voorburg) -- 21-01-2013 17:28
Re : Teletekst Weerplaza nog steeds in testfase   ( 817)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 21-01-2013 18:09
De pagina met lt-vooruitzichten werkt anders prima!   ( 1073)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 21-01-2013 18:11
Nog even geduld aub...   ( 802)
Weerplaza (Houten) -- 21-01-2013 18:29
Re : Nog even geduld aub...   ( 698)
Jim (Voorburg) -- 21-01-2013 18:36
Re : Nog even geduld aub...   ( 636)
Rachid (Groningen) -- 21-01-2013 18:40