Genieten Erik!

Bericht van: Jim (Voorburg) , 21-01-2013 18:39 

Dit beeld hadden wij gisternamiddag. 🙂 Op en top winters!
Enjoy life!

Memorabele dag vandaag   ( 1623)
Erik (Veendam) -- 21-01-2013 18:10
Ja, ijs is einde   ( 1079)
Ronald (Groningen) -- 21-01-2013 18:12
Re : Ja, ijs is einde   ( 912)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 21-01-2013 18:15
Re : Ja, ijs is einde   ( 759)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 21-01-2013 18:25
Moet veel geveegd worden inderdaad.   ( 972)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 21-01-2013 18:27
Re : Ja, ijs is einde   ( 752)
Alfred (Groningen) -- 21-01-2013 18:30
  Gisteren al massa's mensen daar.  
Emil (Groningen) ( 5m) -- 21-01-2013 18:42
Re : Gisteren al massa's mensen daar.   ( 674)
Alfred (Groningen) -- 21-01-2013 19:37
Re : Memorabele dag vandaag   ( 755)
Theo (Venlo) -- 21-01-2013 18:21
  genieten inderdaad. Dit hadden wij gisteren  
Eric, Rotterdam -- 21-01-2013 18:24
Inderdaad een geweldig mooie winterdag! 🙂   ( 703)
Jan Gerke (Damwoude) -- 21-01-2013 18:28
Schitterend Erik!   ( 719)
Wietse (Groningen) -- 21-01-2013 18:33
Genieten Erik!   ( 604)
Jim (Voorburg) -- 21-01-2013 18:39
  Mooie foto's 🙂  
Mark (Groningen) ( 1m) -- 21-01-2013 18:42