Re : De pluim....

Bericht van: Eric, Rotterdam , 21-01-2013 21:41 

CONSISTENT van - 10 naar + 10 C. Dat laatste hopelijk niet te lang... .


Ja dat lijkt wel duidelijk nu.

  De pluim....  
Patrick (Sluiskil - Zld) -- 21-01-2013 21:34
Re : De pluim....   ( 1588)
Simon (Leuven) -- 21-01-2013 21:35
Re : De pluim....   ( 1403)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 21:36
Re : De pluim....   ( 1253)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 21-01-2013 21:37
Re : De pluim....   ( 1111)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 21:39
Re : De pluim....   ( 891)
Ronald (Oak Creek Wisconsin) -- 21-01-2013 21:51
Re : De pluim....   ( 1027)
Eric, Rotterdam -- 21-01-2013 21:41
Nog even de diepvries in en dan over en uit   ( 1340)
Paul ('s-Hertogenbosch/Terneuzen) -- 21-01-2013 21:35
Re : Nog even de diepvries in en dan over en uit   ( 1077)
Simon (Leuven) -- 21-01-2013 21:37
Re : Nog even de diepvries in en dan over en uit   ( 1116)
Ruud (Gemert) -- 21-01-2013 21:38
  Al overtuigd Kimme?  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 21-01-2013 21:36
Neen   ( 1221)
Kimme (Bever) -- 21-01-2013 21:42
Re : Neen   ( 1064)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 21:43
Re : Neen   ( 977)
Kimme (Bever) -- 21-01-2013 21:45
Pluim Twenthe vorig week!   ( 1318)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 21-01-2013 21:47
Huidige pluim is eensgezinder dan ooit   ( 945)
Jim (Voorburg) -- 21-01-2013 21:52
Re : Pluim Twenthe vorig week!   ( 858)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 21:53
Re : Pluim Twenthe vorig week!   ( 705)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 21-01-2013 22:16
Re : Neen   ( 845)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 21:50
Re : Neen   ( 711)
Kimme (Bever) -- 21-01-2013 22:10
Re : Neen   ( 718)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 22:19
Re : Neen   ( 695)
Kimme (Bever) -- 21-01-2013 22:25
Re : Neen   ( 745)
Regi(S-M-Leerne, bij Gent) -- 21-01-2013 22:25
Re : Neen   ( 712)
Kimme (Bever) -- 21-01-2013 22:27
Re : Neen   ( 755)
Bert-Jan (Tholen) ( -1m) -- 21-01-2013 21:53
Kleine kans (10% of zo) op uitstel.   ( 1596)
Wallie (Lelystad) -- 21-01-2013 21:38
En half februari speuren naar de 15plussers   ( 1165)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 21-01-2013 21:38
Re : En half februari speuren naar de 15plussers   ( 823)
Kevin (Tessenderlo) -- 21-01-2013 21:48
Op 4 februari al...   ( 782)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 21-01-2013 22:02
Hola 16°C 😀.   ( 742)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 21-01-2013 22:07
Oef, nog vijf dagen schaatsen en dan in de auto   ( 1196)
Oud-Gebruiker <ID-534> -- 21-01-2013 21:39
Dubbele cijfers in zicht of wat?   ( 873)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 21-01-2013 21:43
ja: zowel negatieve als positieve   ( 755)
Micha (Bodegraven) -- 21-01-2013 21:54
Re : De pluim....   ( 820)
Chris (Den Haag, ZH) -- 21-01-2013 21:45
Re : De pluim....   ( 725)
Robin (Spijkenisse) -- 21-01-2013 21:46
Heerlijke 5-daagse op komst 🙂   ( 815)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 21-01-2013 21:47
Steigerend paard   ( 795)
Johannes (Den Helder) -- 21-01-2013 21:50
Nacht wo-do en vr-za moeten het gaan doen   ( 812)
Jim (Voorburg) -- 21-01-2013 21:51
Jammer dat de dooi   ( 774)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 21-01-2013 22:00
Zo! Reële kans op koudegolf!   ( 725)
Peter (Borculo) ( 14m) -- 21-01-2013 22:11