ssssst ... en geniet

Bericht van: Hans uit Lokeren , 22-01-2013 11:36 

Is gewoon prachtig weer ... en ja, ik heb geluk want Lokeren is momenteel een 'koude-eiland' met zijn -2,9° 🙂
Vond het vanmorgen trouwens absoluut niet te koud, geen handschoenen op de fiets ... ging perfect.
Bericht laatst bijgewerkt: 22-01-2013 11:37

Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur! EDIT   ( 1445)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 22-01-2013 11:32
Re : Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur!   ( 853)
Kimme (Bever) -- 22-01-2013 11:26
Re : Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur!   ( 743)
Jurgen (Berghem) -- 22-01-2013 11:28
Re : Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur!   ( 713)
Keith(Mechelen) -- 22-01-2013 11:28
Re : Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur!   ( 617)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 22-01-2013 11:40
Re : Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur!   ( 871)
Jurgen (Berghem) -- 22-01-2013 11:43
Re : Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur!   ( 615)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 22-01-2013 11:47
Re : Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur!   ( 597)
Richard (Gouda) -- 22-01-2013 11:53
Re : Temperatuur met meer dan 4 graden gestegen op een uur!   ( 574)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 22-01-2013 12:22
ssssst ... en geniet   ( 720)
Hans uit Lokeren -- 22-01-2013 11:36
Ukkel +2.1 en counting   ( 670)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 22-01-2013 12:10
Stadseffect   ( 895)
Bart (O.-L.-V.-Waver) -- 22-01-2013 12:16