Testpagina bij de NOS - volgens mij gaat Weerplaza eea

Bericht van: Roelant (Utrecht-West) , 22-01-2013 12:07 

Of ben ik nu gek?


overnemen.

@ Weerplaza.   ( 1775)
Herman (Overloon) -- 22-01-2013 12:01
???? dit doet Weeronline toch?   ( 1033)
ivo (Sittard) -- 22-01-2013 12:05
Testpagina bij de NOS - volgens mij gaat Weerplaza eea   ( 917)
Roelant (Utrecht-West) -- 22-01-2013 12:07
Re : Testpagina bij de NOS - volgens mij gaat Weerplaza eea   ( 826)
ivo (Sittard) -- 22-01-2013 12:08
Re : Testpagina bij de NOS - volgens mij gaat Weerplaza eea   ( 769)
Roelant (Utrecht-West) -- 22-01-2013 12:09
Je zou het niet zeggen gezien de site onderaan 😉   ( 822)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 22-01-2013 12:09
  Re : wie of wat moeten we nu geloven !!  
Aad(Roelofarendsveen) -- 22-01-2013 12:55
Re : Weeronline of Weerplaza...   ( 516)
Björn (Arnhem) -- 22-01-2013 13:27
Re : Weeronline of Weerplaza...   ( 618)
Aad(Roelofarendsveen) -- 22-01-2013 13:33