Nee.

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 22-01-2013 17:39 

Als een geoliede machine komt het noodlot onafwendbaar naderbij, no mercy.

Zo, eindelijk klaar met werken, ff sneeuwcotine inhaleren.
Wanneer gaat hij onder?!

GFS12 beter op termijn ?   ( 2840)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 22-01-2013 16:50
Er is geen houden meer aan zo lijkt het..   ( 2005)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 22-01-2013 17:01
Nou, bij mij niet   ( 2388)
Wallie (Lelystad) -- 22-01-2013 17:02
Re : Nou, bij mij niet   ( 1464)
Simon (Leuven) -- 22-01-2013 17:03
Meer opvallend is 925hpa   ( 1729)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 17:05
Re : Meer opvallend is 925hpa   ( 1398)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-01-2013 17:12
ja, uitkomst is bekend + 162   ( 1688)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 17:25
Re : ja, uitkomst is bekend + 162   ( 1432)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 22-01-2013 17:26
ja   ( 1371)
sebastiaan (bussum) -- 22-01-2013 17:28
  IJs kan niet tegen Wind 😀  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 22-01-2013 17:31
Re : ja, uitkomst is bekend + 162   ( 1046)
Simon (Leuven) -- 22-01-2013 17:30
Re : ja, uitkomst is bekend + 162   ( 1064)
Kimme (Bever) -- 22-01-2013 17:33
Waarom niet   ( 902)
Stijn (Leuven) -- 22-01-2013 17:39
Re : ja, uitkomst is bekend + 162   ( 850)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 22-01-2013 17:47
Sja...als dat nou eens 975hpa blijkt ipv de 925 nu in de uit   ( 664)
Wim (Oudewater) -- 22-01-2013 18:49
Keiharde dooiaanval die slaagt zonder sneeuw..bah   ( 1918)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 22-01-2013 17:04
  Een week geleden meer animo om 17.16u ...  
Simon (Leuven) -- 22-01-2013 17:16
Ik snap er niets van...   ( 1424)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-01-2013 17:18
Inderdaad, zeer overtuigend   ( 1032)
Stijn (Leuven) -- 22-01-2013 17:31
Dooi slaagt!   ( 1220)
Dirk(Melsele) ( 6m) -- 22-01-2013 17:26
Ach, is maar GFS he?   ( 1139)
Micha (Bodegraven) -- 22-01-2013 17:32
Nee.   ( 995)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 22-01-2013 17:39
Brute kaarten weer in het UGKB! (18+)   ( 1070)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-01-2013 18:27