Dankzij zo een foto zou ik nog nederlander willen worden

Bericht van: Dieter (Veurne) , 22-01-2013 23:03 

Want hier in Belgie is het armoe troef wat schaatsen op natuurijs betreft! En dit is mijn enige domper op deze anderhalve week winter.
dieter (veurne)

Vandaag fantastische schaatsdag   ( 1884)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 22-01-2013 22:55
  Mooi zwart ijs.  
Jorge (Middelburg) -- 22-01-2013 22:52
  Re : en mooie schaatsen🙂  
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 22-01-2013 22:54
Zo kan ik het ook 🙂   ( 1123)
Sytse(Terschelling) -- 22-01-2013 22:56
Het lijken wel schaatsen van 5 meter op 2.   ( 1047)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-01-2013 23:00
Re : Het lijken wel schaatsen van 5 meter op 2.   ( 845)
Chris (Den Haag, ZH) -- 22-01-2013 23:07
Heb eigenlijk veel kleinere voeten,maar   ( 869)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 22-01-2013 23:12
Hier ook mooi ijs gezien op de plassen   ( 907)
Jim (Voorburg) -- 22-01-2013 22:56
Mooie foto.   ( 867)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 22-01-2013 22:57
zondag 20 jan   ( 1524)
jeroen-almere -- 22-01-2013 22:59
de komende drie dagen   ( 899)
René (Oss) -- 22-01-2013 23:10
Mooie foto, strak ijs!   ( 840)
Christiaan (Utrecht) -- 22-01-2013 23:00
Dankzij zo een foto zou ik nog nederlander willen worden   ( 887)
Dieter (Veurne) -- 22-01-2013 23:03
Hier kunt ge niet schaatsen in het 'zogezegd' koude   ( 962)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-01-2013 23:08
Het is hier ook niet overal zo mooi hoor   ( 1025)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 22-01-2013 23:10
Hoe kan het dichtbij zo mooi zijn???   ( 885)
Sebas (Weesp) -- 22-01-2013 23:05
Ja, wat een schaatsdag, Prachtig   ( 1191)
Roel(Steenwijk) -- 22-01-2013 23:07
Klûnen bij de dorpsgracht in Giethoorn   ( 1097)
Roel(Steenwijk) -- 22-01-2013 23:16
Heerlijk genieten Roel   ( 866)
Jan (Workum, FRL) -- 22-01-2013 23:16
Ja heerlijk!   ( 968)
Ludger Boerrigter (Wageningen) -- 22-01-2013 23:18
Re : Vandaag fantastische schaatsdag   ( 739)
RemcoF (Amstelveen) -- 23-01-2013 00:01