Omdat het uitgebreid onderzocht is.

Bericht van: Jorge (Middelburg) , 23-01-2013 08:30 

Daarom niet. Verschil tussen subjectiviteit en objectiviteit.

Niet alles laat zich zomaar verklaren. Ik begrijp nu ook niet waarom Westdorpe -13 scoort en mijn station -7. Het is hier kraakhelder. Ja, de wind kan het verschil zijn. Maar een open station 10-15 km verderop heeft meer wind dan het mijne en komt tot -8 nu. Ligt dichter bij de Oosterschelde en is 8 van de 10 keer warmer met die aanvoerrichting. Op dit moment echter 2 graden kouder. Lastig te verklaren. Terwijl 4 km van dat station WHdorp -6,2 heeft. Dus zeg het maar...

De Bilt geen strenge vorst.   ( 1930)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 23-01-2013 08:09
Re : De Bilt geen strenge vorst.   ( 976)
Robin (Spijkenisse) -- 23-01-2013 08:13
dat doen we deze hele periode al...   ( 829)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 23-01-2013 08:15
dan moet het of nu sochtens of vanavond/vannacht   ( 864)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 23-01-2013 08:14
Simpel, vannacht tussen 12 en 02 uur strenge vorst🙂   ( 845)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 23-01-2013 08:15
Re : Laat De Bilt maar mooi boven de -10 blijven   ( 545)
VdeV(Heerenveen) -- 23-01-2013 12:31
Nu -8,7.   ( 690)
Herman (Overloon) -- 23-01-2013 08:17
Re : De Bilt geen strenge vorst.   ( 761)
Robin (Spijkenisse) -- 23-01-2013 08:19
Ik snap niet waarom mensen DB nog serieus nemen   ( 1073)
Roelant (Utrecht-West) -- 23-01-2013 08:20
Omdat het uitgebreid onderzocht is.   ( 857)
Jorge (Middelburg) -- 23-01-2013 08:30
Omgeving van De Bilt is wel veranderd   ( 798)
sebastiaan (bussum) -- 23-01-2013 08:35
Da's wat anders.   ( 719)
Jorge (Middelburg) -- 23-01-2013 08:42
ja   ( 596)
sebastiaan (bussum) -- 23-01-2013 08:47
Re : Omgeving van De Bilt is wel veranderd   ( 664)
Herman (Overloon) -- 23-01-2013 08:46
nee   ( 610)
sebastiaan (bussum) -- 23-01-2013 08:50
Zal later nog wel even de berichten terughalen   ( 633)
Roelant (Utrecht-West) -- 23-01-2013 08:40
Re : Ik snap niet waarom mensen DB nog serieus nemen   ( 723)
Rutger (Meppel) -- 23-01-2013 08:41
  Tmin -12.2° in Wageningen  
Rutger (Meppel) -- 23-01-2013 08:43
voor het ijs   ( 812)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 23-01-2013 08:44
Re : voor het ijs   ( 699)
Cees-Rotterdam -- 23-01-2013 08:46
Re : voor het ijs   ( 891)
Jan (Workum, FRL) -- 23-01-2013 08:47
Was een beetje te verwachten   ( 723)
Cees-Rotterdam -- 23-01-2013 08:45
Re : Was een beetje te verwachten   ( 640)
Robin (Spijkenisse) -- 23-01-2013 09:29
Re : Was een beetje te verwachten   ( 551)
Cees-Rotterdam -- 23-01-2013 09:47