Re : Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI

Bericht van: Jurgen (Berghem) , 23-01-2013 16:25 

[...]

Je had gelijk m.b.t. de wind. Al bleef het hier en in De Bilt wel helder tot na zonsopkomst. 😉


Inderdaad, de bewolking hield zich niet aan de verwachting. 😉
D'ont give up, it's just the weight of the world

Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI   ( 1974)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 23-01-2013 16:16
Ook hier onbewolkt, snel dalend.   ( 894)
Maurits (Leeuwarden) -- 23-01-2013 16:16
Re : Ook hier onbewolkt, snel dalend.   ( 659)
Jurgen (Berghem) -- 23-01-2013 16:22
Gister was het toch echt wat langer helder.   ( 739)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 23-01-2013 16:33
Re : Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI   ( 804)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 23-01-2013 16:17
Re : Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI   ( 650)
Jurgen (Berghem) -- 23-01-2013 16:22
Re : Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI   ( 621)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 23-01-2013 16:24
Re : Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI   ( 602)
Jurgen (Berghem) -- 23-01-2013 16:25
Re : Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI   ( 609)
Jurgen (Berghem) -- 23-01-2013 16:24
Re : Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI   ( 595)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 23-01-2013 16:26
Koudegolf De Bilt gaat het niet worden   ( 1028)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 23-01-2013 16:19
  Om 00.50 en 01.00 vannacht -10,1°C en we hebben 'm. 🙂  
Bas (Amsterdam-West) -- 23-01-2013 16:29
Re : Om 00.50 en 01.00 vannacht -10,1°C en we hebben 'm. 🙂   ( 694)
Jurgen (Berghem) -- 23-01-2013 16:30
als we geen echte opklaringen krijgen gaan we dat niet   ( 648)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 23-01-2013 16:37
Re : als we geen echte opklaringen krijgen gaan we dat niet   ( 625)
Jurgen (Berghem) -- 23-01-2013 16:40
Re : als we geen echte opklaringen krijgen gaan we dat niet   ( 546)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 23-01-2013 17:15
Re : Koudegolf De Bilt gaat het niet worden   ( 638)
Ernest (Maassluis) -- 23-01-2013 16:45
Bewolking + vorst = nutteloos   ( 761)
Maurits (Leeuwarden) -- 23-01-2013 16:22
  Overdag bewolkt (tegen de zon), en 'snachts helder  
Wim (Oudewater) -- 23-01-2013 16:41
Re : Bewolking + vorst = nutteloos   ( 532)
Robin (Spijkenisse) -- 23-01-2013 17:14
Re : Weer een voorbeeld van een amateuristisch KNMI   ( 593)
Marcator (Aduard) -- 23-01-2013 16:45