Je zal er wel weer naast zitten zoals gisteren. Btw, misschien wat meer slaap pakken? Je zit 's nachts om 03:00 op de PC niet bepaald gezond naar mij idee. Wordt je humeur ook niet beter van.

( 1996)
( 874)
( 680)