Dit heb ik dus nog niet gezien...

Bericht van: Vincent (NO Brabant) , 24-01-2013 19:40 

Zou het ter 'compensatie' van de 'hoofdprijs' van 7-8 december jl. zijn? 😉 😀 😕
Bericht laatst bijgewerkt: 24-01-2013 19:42
Fanatiek stratushater

Twee foto's van het winterse landschap   ( 1403)
Wim (Oudewater) -- 24-01-2013 19:35
Dit heb ik dus nog niet gezien...   ( 752)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 24-01-2013 19:40
Alweer grijze meuk buiten!   ( 729)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 24-01-2013 19:42
Re : Alweer grijze meuk buiten!   ( 596)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 24-01-2013 19:43
Re : Alweer grijze meuk buiten!   ( 543)
Wil (Rozenburg) -- 24-01-2013 20:26
Re : sluit ik mij bij aan Lichtenvoorde grijs in Arnhem   ( 558)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 24-01-2013 19:46