Tact -2,5°C Temp daalt langzaam. Morgen ochtend nog even

Bericht van: Eric, Rotterdam , 25-01-2013 19:52 

op de schaats en dan is het gebeurd.

Weer echt genoten vandaag Kwik daalt ietsjes: -2,9 C Tx -2,7   ( 801)
Jorge (Middelburg) -- 25-01-2013 19:59
Tact -2,5°C Temp daalt langzaam. Morgen ochtend nog even   ( 709)
Eric, Rotterdam -- 25-01-2013 19:52
Re : Tact -2,5°C Temp daalt langzaam. Morgen ochtend nog even   ( 677)
Robin (Spijkenisse) -- 25-01-2013 19:53
Was idd genieten vandaag   ( 640)
Jim (Voorburg) -- 25-01-2013 19:52
Goedenavond. Tact. -3,4°C. Overzicht ijsdikte en temp.   ( 1107)
Jan (Workum, FRL) -- 25-01-2013 20:17
Leuk om te volgen...   ( 621)
Eric (Oenkerk) -- 25-01-2013 20:21
Re : Leuk om te volgen...   ( 722)
Jan (Workum, FRL) -- 25-01-2013 20:26
Re : Leuk om te volgen...   ( 586)
Eric (Oenkerk) -- 25-01-2013 20:32