Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
glijbaan naar normaal ... zie pluim
Bericht van: Geert (Lier) , 26-01-2013 09:47
begin januari en wat er volgde....
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 26-01-2013 09:51
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Diepe depressie
(
1679)
Eddy (Oostende) -- 26-01-2013 09:27
Re : Diepe depressie
(
1044)
Waldo (Arnhem) -- 26-01-2013 09:28
Voorjaar wordt al aangekondigd
(
1221)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 26-01-2013 09:31
Volgens gfs Ens zal dat voorjaar hooguit een dag of 2
(
1383)
Rik(Maastricht)
(
140m)
-- 26-01-2013 09:39
Glijbaan richting normaal bedoel je?
(
1040)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 26-01-2013 09:40
Re : Glijbaan richting normaal bedoel je?
(
854)
Vincent (Hengelo)
(
23m)
-- 26-01-2013 09:45
Dus tempo's rond normaal in de winter is geen
(
800)
Rik(Maastricht)
(
140m)
-- 26-01-2013 09:54
Ik dacht juist hetzelfde
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen)
(
100m)
-- 26-01-2013 09:56
Ec ens laat een soortgelijk beeld zien. Het lijkt geen
(
1006)
Rik(Maastricht)
(
140m)
-- 26-01-2013 10:04
Re : Dus tempo's rond normaal in de winter is geen
(
753)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 26-01-2013 10:03
glijbaan naar normaal ... zie pluim
(
956)
Geert (Lier) -- 26-01-2013 09:47
Re : Glijbaan richting normaal bedoel je?
(
860)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen)
(
53m)
-- 26-01-2013 09:49
Re : Volgens gfs Ens zal dat voorjaar van jou hoogui een dag of 2
(
857)
Roelant (Utrecht-West) -- 26-01-2013 09:42
Re : Volgens gfs Ens zal dat voorjaar van jou hoogui een dag of 2
(
717)
Mario Merksem -- 26-01-2013 09:52
Re : Volgens gfs Ens zal dat voorjaar van jou hoogui een dag of 2
(
726)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 26-01-2013 09:57
Dubbele cijfers, geen stukje winter te bekennen
(
639)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 26-01-2013 13:39
Na een korte pauze nu weer sneeuwval mooie vlokken.
(
950)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 26-01-2013 09:31
Hier bijna matige sneeuw!
(
852)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 26-01-2013 09:34
Re : Hier bijna matige sneeuw!
(
727)
Robin (Spijkenisse) -- 26-01-2013 09:42
terneuzen meld ook sneeuw
(
747)
Roald (Terneuzen) -- 26-01-2013 09:45
Re : terneuzen meld ook sneeuw
(
685)
Robin (Spijkenisse) -- 26-01-2013 09:45
Komt er hier nu ook goed uit. Soms wat gestuif van
(
660)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 26-01-2013 09:59
Matige sneeuwval het doet er goed aan door!
(
599)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 26-01-2013 10:13
Re : Schiedam meldt
(
740)
Ed (Schiedam) -- 26-01-2013 09:49
Idem, lichte tot matige sneeuwval -2,8 C
Jorge (Middelburg) -- 26-01-2013 10:03
hier nu redelijk grote vlokken
Roald (Terneuzen) -- 26-01-2013 10:08