Re : Lekker geschaatst op het Schildmeer

Bericht van: Eric, Rotterdam , 26-01-2013 17:51 

mooi. Schoon gestoven ijs en sneeuwduinen heb ik vandaag ook gezien.

Lekker geschaatst op het Schildmeer   ( 1418)
Harmen (Siddeburen) -- 26-01-2013 17:43
Re : Lekker geschaatst op het Schildmeer   ( 601)
Eric, Rotterdam -- 26-01-2013 17:51
Re : Lekker geschaatst op het Schildmeer   ( 576)
Harmen (Siddeburen) -- 26-01-2013 17:52
Donderdag nog niets volgens mij Harmen   ( 623)
Koos Spakman (Froombosch) -- 26-01-2013 18:11
Re : Donderdag nog niets volgens mij Harmen   ( 561)
Harmen (Siddeburen) -- 26-01-2013 20:44