Het was BAR zo hier en daar

Bericht van: Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) , 26-01-2013 19:21 

Maar wat heerlijk is dat toch eigenlijk. Superblij dat ik mijn skibril mee had gepakt vanochtend 😉


Goodbye winter   ( 2213)
Tjeerd (Lelystad) -- 26-01-2013 18:52
Bizarre foto   ( 1195)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 26-01-2013 18:55
Re : Bizarre foto   ( 971)
Tjeerd (Lelystad) -- 26-01-2013 18:58
Heel fraai! Ik heb een op en top winterdag gehad   ( 874)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 26-01-2013 19:06
Re : Heel fraai! Ik heb een op en top winterdag gehad   ( 633)
Tjeerd (Lelystad) -- 26-01-2013 19:19
Het was BAR zo hier en daar   ( 1253)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 26-01-2013 19:21
😀   ( 660)
Jan (Workum, FRL) -- 26-01-2013 19:25
Ja ik kreeg helemaal het "63-gevoel"   ( 723)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 26-01-2013 19:26
Re : Het was BAR zo hier en daar   ( 669)
Tjeerd (Lelystad) -- 26-01-2013 19:41
Re : Je meent het?   ( 652)
RemcoF (Amstelveen) -- 26-01-2013 19:47
  😀😀  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 26-01-2013 19:49
Re : 😀😀   ( 580)
RemcoF (Amstelveen) -- 26-01-2013 20:17
Re : 😀😀   ( 637)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 26-01-2013 20:27
Re : Ook hier winterafscheidsavondwandeling gemaakt   ( 914)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 26-01-2013 20:38
Re : Ook hier winterafscheidsavondwandeling gemaakt   ( 798)
jeroen ( Hamme Oost - Vlaanderen) -- 26-01-2013 20:54