Code oranje ZO Nederland

Bericht van: Maurice Peters (Breda) , 12-03-2013 00:11 

Limburg en ZO Brabant : http://www.knmi.nl/


Code oranje ZO Nederland   ( 1329)
Maurice Peters (Breda) -- 12-03-2013 00:11
Re : Code oranje ZO Nederland   ( 1021)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 12-03-2013 00:13
Re : Code oranje ZO Nederland   ( 796)
Wallie (Lelystad) -- 12-03-2013 00:15
Re : Code oranje ZO Nederland   ( 672)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 12-03-2013 00:34
  Zie hieronder  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 12-03-2013 00:16
Update KMI   ( 966)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 12-03-2013 00:29
Re : Gebieden Wervik, Kortrijk, Menen, Doornik moet het al   ( 767)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 00:43
Re : Gebieden Wervik, Kortrijk, Menen, Doornik moet het al   ( 648)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 12-03-2013 00:48
  Re : Gent is altijd mooi, ook zonder sneeuw 's nachts 😉  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 01:33
Sneeuwt toch flink door in Brugge ook nu.   ( 735)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 12-03-2013 00:50
Re : Sneeuwt toch flink door in Brugge ook nu.   ( 649)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 12-03-2013 00:56
Hmmm... Het KLOPT gewoon: idd. 2cm vers erbij op 20 minuten.   ( 721)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 12-03-2013 00:58
Re : Sneeuw is erg luchtig nu en volop negatieve temps   ( 641)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 01:26
Ja maar die sneeuw komt uit een heel ander neerslaggebied   ( 692)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 01:11
Re : Gebieden Wervik, Kortrijk, Menen, Doornik moet het al   ( 626)
Danny (Deinze) -- 12-03-2013 01:19
Re : Hier erg lichte sneeuw, terwijl het volgens radar   ( 682)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 01:29
Re : Hier erg lichte sneeuw, terwijl het volgens radar   ( 658)
karim (Gent) -- 12-03-2013 01:34
Re : Nu weer matige sneeuw hier hoor, net begonnen   ( 671)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 01:44
Re : Hier erg lichte sneeuw, terwijl het volgens radar   ( 634)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 01:53
  Re : Hevige sneeuwval nu en zicht beperkt tot 1km hooguit  
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 02:13
Re : Hier erg lichte sneeuw, terwijl het volgens radar   ( 581)
Geert (Lier) -- 12-03-2013 01:43
Re : Hier erg lichte sneeuw, terwijl het volgens radar   ( 638)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 12-03-2013 01:57