Scherpe belijning over Texel.

Bericht van: Harro (Winsum Gn) , 12-03-2013 14:33 

Beetje jammer dat je als winterliefhebber in Den Burg woont.

Noord Nederland in de sneeuw   ( 2318)
Rutger (Meppel) -- 12-03-2013 14:12
Terschelling en Vlieland springen er toch uit qua sneeuw 🙂   ( 932)
Sytse(Terschelling) -- 12-03-2013 14:14
Noord Texel 14cm sneeuw ook   ( 1217)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 12-03-2013 14:21
Scherpe belijning over Texel.   ( 687)
Harro (Winsum Gn) -- 12-03-2013 14:33
Re : Noord Texel 14cm sneeuw ook   ( 642)
Harro (Winsum Gn) -- 12-03-2013 14:34
Re : Terschelling en Vlieland springen er toch uit qua sneeuw 🙂   ( 686)
Rutger (Meppel) -- 12-03-2013 14:28
Re : Terschelling en Vlieland springen er toch uit qua sneeuw 🙂   ( 511)
Erik Schiermonnikoog -- 12-03-2013 15:12
MODIS is zijn geld weer waard   ( 725)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 12-03-2013 14:35
Re : Noord Nederland in de sneeuw   ( 510)
Johannes (Den Helder) -- 12-03-2013 15:40