Sluit ik me bij aan!

Bericht van: Vincent (Hengelo) , 12-03-2013 19:44 

De foto's van vandaag hebben een historische waarde. Waar we de komende jaren nog vaak aan deze maartwinter terug zullen denken.

Neerbaykzy   ( 1786)
Bjorn (Neerbeek) ( 76m) -- 12-03-2013 19:27
Precies op het juiste moment!   ( 769)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 12-03-2013 19:34
Re : Neerbaykzy   ( 726)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 12-03-2013 19:35
Vaalserberg: 20 cm   ( 754)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 12-03-2013 19:48
Mooi verhaal Vincent!   ( 577)
sebastiaan (bussum) -- 12-03-2013 19:55
Ja he 😉   ( 568)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 12-03-2013 20:11
Re : Ja he 😉   ( 545)
leviathanfd (Heerlen) -- 12-03-2013 20:18
Re : Ja he 😉   ( 548)
Bjorn (Neerbeek) ( 76m) -- 12-03-2013 20:25
Aan alle fotografen van vandaag! 🙂   ( 759)
Koos Spakman (Froombosch) -- 12-03-2013 19:36
Re : Aan alle fotografen van vandaag! 🙂   ( 603)
Nick (Wierden) -- 12-03-2013 19:39
Sluit ik me bij aan!   ( 529)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 12-03-2013 19:44
Re : Neerbaykzy   ( 621)
leviathanfd (Heerlen) -- 12-03-2013 19:37
wow, die is mooi...   ( 588)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 12-03-2013 19:48