Ziet er goed uit! 🙂

Bericht van: Vincent (Hengelo) , 12-03-2013 21:58 



pluim   ( 2139)
Jaap (Enkhuizen) -- 12-03-2013 21:40
Re : pluim   ( 1194)
stephan [ammerzoden] -- 12-03-2013 21:42
Re : pluim   ( 1008)
Jaap (Enkhuizen) -- 12-03-2013 21:44
Re : pluim   ( 1005)
Jurgen (Berghem) -- 12-03-2013 21:43
Re : pluim   ( 783)
Jan (Workum, FRL) -- 12-03-2013 22:00
Re : pluim   ( 682)
Jurgen (Berghem) -- 12-03-2013 22:11
Re : pluim   ( 692)
Jan (Workum, FRL) -- 12-03-2013 22:13
Re : pluim   ( 665)
Jurgen (Berghem) -- 12-03-2013 22:14
Zeiknatte zaterdag...   ( 1340)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 12-03-2013 21:45
  Ik zie sneeuw? Jij ziet regen?  
Emil (Groningen) ( 5m) -- 12-03-2013 21:46
Die van Noordoost is een stuk kouder!   ( 1052)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 12-03-2013 21:47
  Dat zal dan alleen maar zeiknatte drab zijn 😉  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 12-03-2013 21:47
  Als 't maar wit is 😋  
Emil (Groningen) ( 5m) -- 12-03-2013 21:48
  Ziet er goed uit! 🙂  
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 12-03-2013 21:58
Hier hooguit tijdelijk wat natte sneeuw.   ( 882)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 12-03-2013 21:47
  Alweer? 🙁  
Marcel (Den Haag) -- 12-03-2013 22:01
Lente waar ben je?   ( 956)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 12-03-2013 21:45
Re : Lente waar ben je?   ( 507)
Theo (Buren Ameland) -- 13-03-2013 04:41
EC: eps   ( 1094)
Geert (Lier) -- 12-03-2013 21:48