Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Hier vrij zonnig, Tact -3,0°C en een O-6
Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 23-03-2013 09:43
Brrrrr
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 23-03-2013 09:43
De Visbak geeft en de Visbak neemt
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
hier beginnen we meteen met grote sneeuwvlokken in grote hoe
(
1653)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 23-03-2013 09:26
Hier vrij zonnig, Tact -3,0°C en een O-6
(
575)
Jan Gerke (Damwoude) -- 23-03-2013 09:43
Nog steeds lichte sneeuw en temperatuur is onder 0°C gezakt
(
712)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 23-03-2013 09:46
Re : brokkelige cm ook hier, zag net eerste verstuiving van
(
1039)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 23-03-2013 09:50
Re : brokkelige cm ook hier, zag net eerste verstuiving van
(
608)
lennert (delft) -- 23-03-2013 09:53
Opnieuw ijsregen in Lichtervelde
Benny (Beveren - Roeselare)
(
24m)
-- 23-03-2013 09:51
Re : hier droog dwarrelende vlokken
(
660)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 23-03-2013 10:07
Re : begint ook te smelten nu, lichter wordende lucht
(
690)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 23-03-2013 10:11
Ondertussen in Engeland:
(
1025)
Peter (Wiltz -Luxemburg)
(
381m)
-- 23-03-2013 09:51
Meldingen van meer dan 50 cm in de UK.
(
945)
Eric (Sprundel) -- 23-03-2013 10:10
Filmpje erbij
(
771)
Jan Gerke (Damwoude) -- 23-03-2013 10:37
Het is begonnen in het Antwerpse!
(
627)
Lars (Antwerpen) -- 23-03-2013 10:12