Re : Extreme kou blijft uit

Bericht van: olav (huizen.N.H.) , 23-03-2013 13:57 

Ik ga komende nacht even een wandeling maken op de dijk langs het gooimeer ,lekker die snijdende ooster vol in het gezicht en dauwpunten rond -16.
Nog even een vol winter gevoel. 😀
En dat op 23 maart , ongelovelijk
Maak je alleen druk om dingen die je kan veranderen.

na lichte sneeuw is de wind...   ( 1066)
Riny (Kerkrade) ( 168m) -- 23-03-2013 13:28
Extreme kou blijft uit   ( 1138)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 23-03-2013 13:31
Re : Extreme kou blijft uit   ( 787)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 23-03-2013 13:35
Re : Extreme kou blijft uit   ( 669)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 23-03-2013 13:44
  Uit de wind misschien.  
Robin (Tiel) -- 23-03-2013 13:36
Re : Extreme kou blijft uit   ( 632)
Jurgen (Berghem) -- 23-03-2013 13:37
Hoogeveen gevallen   ( 615)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 23-03-2013 13:38
Re : Extreme kou blijft uit   ( 1112)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 13:38
Emil denkt als het bij hem meevalt...   ( 616)
Robin (Tiel) -- 23-03-2013 13:44
😉   ( 489)
Theo (Buren Ameland) -- 23-03-2013 13:51
Re : Extreme kou blijft uit   ( 545)
olav (huizen.N.H.) -- 23-03-2013 13:57
  Veel plezier 🙂  
Bart (Stuifzand) -- 23-03-2013 14:06
Tact 1 graad en het sneeuwt hier geen kiekepluimen maar   ( 730)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 23-03-2013 13:34
+1 😀 hopelijk vallen er straks geen eieren   ( 578)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 23-03-2013 13:40
+1 😀 😀   ( 568)
Gianni (Izegem, W-VL) -- 23-03-2013 14:05
In R'dam verdwaalde vlokjes   ( 536)
Peter (Maassluis) -- 23-03-2013 13:59
de wind is na...   ( 467)
Riny (Kerkrade) ( 168m) -- 23-03-2013 15:29