Re : Ik wil OOK ijs. Bah 🙁

Bericht van: Emil (Groningen) , 24-03-2013 11:09 

Denk niet dat het veel zal wegdooien met een dauwpunt van -15. Komende nacht nog een keer matige vorst en dan ga ik morgen schaatsen, je bent welkom! 😉
Voorheen uit Amsterdam, in 2025 tijdelijk vanuit Riga en nu Groningen

Leeuwarden als eerst gevallen, 0.0 graden.   ( 1381)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 24-03-2013 11:02
Wat een ijs...   ( 937)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 24-03-2013 11:04
Geen idee hoe het hier is.   ( 854)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 24-03-2013 11:07
  Ik wil OOK ijs. Bah 🙁  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 24-03-2013 11:07
Re : Ik wil OOK ijs. Bah 🙁   ( 677)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 24-03-2013 11:09
Oehhhh. Eelderwolde is wel errug ver weg...   ( 730)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 24-03-2013 11:25
Re : Oehhhh. Eelderwolde is wel errug ver weg...   ( 555)
RemcoF (Amstelveen) -- 24-03-2013 11:28
Ik wilde nog 1 keer naar de Jaap Eden   ( 772)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 24-03-2013 11:33
Foto's?   ( 765)
Jan (Workum, FRL) -- 24-03-2013 11:11
Bovenste laag water in wakken is gewoon pap.   ( 605)
Harro (Winsum Gn) -- 24-03-2013 11:25
  Juiste plaatje!  
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 24-03-2013 11:06
Re : Leeuwarden als eerst gevallen, 0.0 graden.   ( 637)
stephan [ammerzoden] -- 24-03-2013 11:16