Inmiddels aardig verzadigd geraakt..

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 24-03-2013 11:57 

Normaal vind ik dit prima, maar het duurt allemaal te lang nu en veel kou is nu nutteloos, prima 2 mnd eerder, maar nu hoeft het niet meer.

Maart gaat record aan stookkosten opleveren voor velen.

Het is nu gewoon tijd voor een lekkere regenzomer met 25C of meer 🙂
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Horror winter   ( 1430)
Roald (Deventer) -- 24-03-2013 11:31
Horror lente bedoel je?   ( 997)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 24-03-2013 11:33
  Wel 2 dagen! 😀  
Marcel (Den Haag) -- 24-03-2013 12:02
  😕 -1  
Emil (Groningen) ( 5m) -- 24-03-2013 11:34
Eerste paasdag weer eens in de dubbele   ( 1474)
Naut (Meppel) -- 24-03-2013 11:34
Idd dit gaat ons geld kosten heel veel geld..!   ( 934)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 24-03-2013 11:40
Re: Stookkosten   ( 530)
Nieck (Hilversum) ( 10m) -- 24-03-2013 12:30
Er worden ook dingen beter door hoor   ( 519)
Hans (Holsloot/Wageningen) -- 24-03-2013 12:59
Re : Helemaal eens!   ( 714)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 24-03-2013 11:43
Re : Helemaal eens!   ( 468)
Gerbert (Elburg) -- 24-03-2013 13:25
Re : Helemaal eens!   ( 449)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 24-03-2013 13:37
  Wat een onzin  
Jim (Voorburg) -- 24-03-2013 13:33
Re : En waarom dan wel?   ( 487)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 24-03-2013 13:49
Inmiddels aardig verzadigd geraakt..   ( 738)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 24-03-2013 11:57
Zodra het april is...   ( 635)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 24-03-2013 12:04
  ik hoop op nog koudere winters!  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 24-03-2013 12:13
Re : ik hoop op nog koudere winters!   ( 538)
Roald (Deventer) -- 24-03-2013 12:48
Wat zijn dit voor uitspraken?   ( 507)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 24-03-2013 13:07
Re : Wat zijn dit voor uitspraken?   ( 463)
Roald (Deventer) -- 24-03-2013 15:01
Re : Compenseren in de zomer   ( 588)
Ridwan (Maasland) -- 24-03-2013 12:43
Re : Compenseren in de zomer   ( 510)
Abe-Jan (Grootegast, Gn) ( 2m) -- 24-03-2013 13:41
Gaan we Telegraaf-termen gebruiken?   ( 560)
Jim (Voorburg) -- 24-03-2013 12:43
Re : Gaan we Telegraaf-termen gebruiken?   ( 517)
Roald (Deventer) -- 24-03-2013 12:50
Re : Gaan we Telegraaf-termen gebruiken?   ( 511)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 24-03-2013 13:09
Re : Gaan we Telegraaf-termen gebruiken?   ( 494)
Jim (Voorburg) -- 24-03-2013 13:33
Re : Gaan we Telegraaf-termen gebruiken?   ( 489)
Roald (Deventer) -- 24-03-2013 15:55
Re : Gaan we Telegraaf-termen gebruiken?   ( 507)
Cees-Rotterdam -- 24-03-2013 13:23
Re : Gaan we Telegraaf-termen gebruiken?   ( 483)
Jim (Voorburg) -- 24-03-2013 13:44
Re : Gaan we Telegraaf-termen gebruiken?   ( 456)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 24-03-2013 14:09
Egoïst 😉   ( 684)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 24-03-2013 13:49