Ik vind GFS wel scheutig met de neerslag voor vanavond

Bericht van: Justin (Ede) , 05-08-2013 11:08 

Maar even een nieuw draadje aangemaakt, want onderstaande draad is wel lang aan het worden met verschillende onderwerpen.

Huidige stand:



De neerslag voor vanavond volgens GFS:

The will to act is itself a renewable resource (Al Gore, feb 2016)

Ik vind GFS wel scheutig met de neerslag voor vanavond   ( 2168)
Justin (Ede) ( 28m) -- 05-08-2013 11:08
Re : Ik vind GFS wel scheutig met de neerslag voor vanavond   ( 1198)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 05-08-2013 11:10
GFS 6Z: We worden nat!   ( 1338)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 11:41
Woensdag regen!?   ( 1140)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 11:53
Re : Woensdag regen!?   ( 719)
Jim (Voorburg) -- 05-08-2013 12:34
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens   ( 823)
Arjen (Schiphol) -- 05-08-2013 12:04
Dit maakt WRF ervan.   ( 1865)
Eric (Sprundel) -- 05-08-2013 11:15
Goh..   ( 1107)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 11:16
Onze tijd komt wel   ( 949)
DaniĆ«l (Aalsmeer) ( -4m) -- 05-08-2013 11:20
Re : Onze tijd komt wel   ( 896)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 11:25
joh, die kaartjes zeggen hooguit iets over de timing   ( 858)
Eric, Rotterdam -- 05-08-2013 11:27
  NICE!!! 😀 Kom maar op 😉  
Justin (Ede) ( 28m) -- 05-08-2013 11:19
Re : NICE!!! 😀 Kom maar op 😉   ( 748)
Waldo (Arnhem) -- 05-08-2013 11:30
  Wat een gruwelijk mooie verwachting *snif* 😀  
Anton (Gelselaar) -- 05-08-2013 11:48
Laten we het hopen Waldo en Anton!   ( 978)
Justin (Ede) ( 28m) -- 05-08-2013 12:01
Re : Laten we het hopen Waldo en Anton!   ( 712)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 05-08-2013 12:10
Re : Laten we het hopen Waldo en Anton!   ( 661)
Waldo (Arnhem) -- 05-08-2013 12:15
Niks meer aan doen.   ( 640)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 12:28
Re : Ik vind GFS wel scheutig met de neerslag voor vanavond   ( 1446)
Rutger (Meppel) -- 05-08-2013 11:22
Nog even en de 06Z run van Hirlam is te zien😉   ( 806)
Justin (Ede) ( 28m) -- 05-08-2013 11:30
Re : Nog even en de 06Z run van Hirlam is te zien😉   ( 729)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 05-08-2013 11:50
Re : Ik vind GFS wel scheutig met de neerslag voor vanavond   ( 756)
Waldo (Arnhem) -- 05-08-2013 11:29
De lucht is weer erg droog (hyperblauwe luchten)   ( 769)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 05-08-2013 11:36