Onweer

Bericht van: Arjen (Jessheim, Noorwegen) , 05-08-2013 20:32 

En de torens schieten rondom de lucht in. De cap is eraf denk ik 😀 Mooie donder net. Maar eens even met het fototoestel in de aanslag 😉

Onweer   ( 822)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 05-08-2013 20:32
Hier borrelt het ook. Steekt ineens NW-en wind op   ( 696)
Robert (Emmeloord) -- 05-08-2013 20:34
Buienlijn NW France nu ook zichtbaar op de radar..   ( 746)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 20:34
Re : Buienlijn NW France nu ook zichtbaar op de radar..   ( 650)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 20:45
Re : Buienlijn NW France nu ook zichtbaar op de radar..   ( 623)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-08-2013 20:52
Re : Buienlijn NW France nu ook zichtbaar op de radar..   ( 568)
Ernest (Maassluis) -- 05-08-2013 21:02
Re : Buienlijn NW France nu ook zichtbaar op de radar..   ( 539)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-08-2013 21:15
Gekantelde stijgstroom richting Emmeloord/Dronten   ( 1022)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 05-08-2013 20:53
Re : Gekantelde stijgstroom richting Emmeloord/Dronten   ( 648)
Wilco (Lelystad) -- 05-08-2013 21:18