Re : Bende in Friesland.

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 05-08-2013 23:02 

Niks aan de hand, dat zag je net onder wel. gewoon simpel onweersbuitje 🙁
Hopelijk gaat het met dat kind snel beter!
https://www.facebook.com/francois.debets.7/

Bende in Friesland.   ( 1373)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 05-08-2013 23:00
  hagel als knikkers in almere  
jeroen-almere -- 05-08-2013 23:01
Re : Bende in Friesland.   ( 1012)
leviathanfd (Heerlen) -- 05-08-2013 23:02
Ook simpele onweersbuitjes hebben zulke gevolgen   ( 888)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-08-2013 23:03
Re : Ook simpele onweersbuitjes hebben zulke gevolgen   ( 907)
leviathanfd (Heerlen) -- 05-08-2013 23:05
De beleving ter plaatse wordt geprojecteerd naar de rest   ( 812)
Rachid (Groningen) -- 05-08-2013 23:07
Re : Bende in Friesland.   ( 754)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 05-08-2013 23:08
Re : Bende in Friesland.   ( 837)
Waldo (Arnhem) -- 05-08-2013 23:04
  applaus voor estofex!  
leviathanfd (Heerlen) -- 05-08-2013 23:05
Re : applaus voor estofex!   ( 831)
Waldo (Arnhem) -- 05-08-2013 23:09
notches   ( 663)
leviathanfd (Heerlen) -- 05-08-2013 23:16
En in Groningen   ( 804)
Ronald (Groningen) -- 05-08-2013 23:07
zulke verschillen   ( 676)
Wiendeld (Eelde) -- 05-08-2013 23:15
Re : Bende in Friesland.   ( 1062)
Eric(Heerenveen) -- 05-08-2013 23:16
Re : Bende in Friesland.   ( 710)
leviathanfd (Heerlen) -- 05-08-2013 23:19
Prachtige lichtshow!   ( 944)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 05-08-2013 23:17
Schade is groot in omgeving   ( 662)
Ron (Gorredijk) -- 06-08-2013 00:20