Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien

Bericht van: Vincent (NO Brabant) , 06-08-2013 00:25 

[...]

Ach, ik geef gewoon even wat tegengas 😉


Dat hoeft hier heus niet. 😋
Fanatiek stratushater

De pluim: Belgisch zomerweer   ( 1006)
Kevin (Tessenderlo) -- 06-08-2013 00:03
En zo ging de zomer als een nachtkaars uit   ( 649)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-08-2013 00:12
Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 582)
Theo Utrecht -- 06-08-2013 00:15
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 551)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-08-2013 00:17
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 515)
Theo Utrecht -- 06-08-2013 00:20
Ai, je dacht dat er geen einde aan kon komen.....   ( 505)
Theo Utrecht -- 06-08-2013 00:23
  Tsja, we leven in NL 😋  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-08-2013 00:25
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 498)
Kevin (Tessenderlo) -- 06-08-2013 00:25
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 491)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-08-2013 00:25
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 507)
Kevin (Tessenderlo) -- 06-08-2013 00:27
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 490)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-08-2013 00:28
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 508)
Kevin (Tessenderlo) -- 06-08-2013 00:32
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 480)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-08-2013 00:34
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 474)
Kevin (Tessenderlo) -- 06-08-2013 00:38
Re : Velen en enkelen? Je kunt het ook omdraaien   ( 472)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-08-2013 00:45