Regen valt in hier

Bericht van: Rachid (Groningen) , 06-08-2013 00:54 

En het begint harder en harder te regenen nu. Ben benieuwd wat we nu over ons heen gaan krijgen.

Voor de Groningers, Let op!!!   ( 882)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 00:42
Re : Voor de Groningers, Let op!!!   ( 657)
Chris (Den Haag, ZH) -- 06-08-2013 00:45
Re : Voor de Groningers, Let op!!!   ( 610)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 00:49
Wat een geweld!   ( 574)
Gert-Jan (Haren) -- 06-08-2013 00:58
Paraat   ( 658)
Wietse (Groningen) -- 06-08-2013 00:47
Re : Paraat   ( 604)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 00:48
  Foto met telefoon  
Wietse (Groningen) -- 06-08-2013 00:51
Regen valt in hier   ( 553)
Rachid (Groningen) -- 06-08-2013 00:54
Re : Regen valt in hier   ( 546)
Wietse (Groningen) -- 06-08-2013 00:56
Koufront komt hier nu door   ( 625)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 06-08-2013 00:48
Zeker letten we op. Wat een mooi schouwspel.   ( 546)
Rachid (Groningen) -- 06-08-2013 00:51
Dikke bui is Assen nu...   ( 577)
Johan R (Sleen) -- 06-08-2013 00:54
INSLAGEN!   ( 694)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 00:59
Gaat lekker inderdaad!   ( 620)
Gert-Jan (Haren) -- 06-08-2013 01:02
Re : En ineens   ( 622)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 01:03
en ineens   ( 556)
Roel(Steenwijk) -- 06-08-2013 01:09
Re : en ineens   ( 505)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 01:26
  Idem dito en flinke hagel.  
Koos Spakman (Froombosch) -- 06-08-2013 01:23