Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Regen valt in hier
Bericht van: Rachid (Groningen) , 06-08-2013 00:54
En het begint harder en harder te regenen nu. Ben benieuwd wat we nu over ons heen gaan krijgen.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Voor de Groningers, Let op!!!
(
882)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 00:42
Re : Voor de Groningers, Let op!!!
(
657)
Chris (Den Haag, ZH) -- 06-08-2013 00:45
Re : Voor de Groningers, Let op!!!
(
610)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 00:49
Wat een geweld!
(
574)
Gert-Jan (Haren) -- 06-08-2013 00:58
Paraat
(
658)
Wietse (Groningen) -- 06-08-2013 00:47
Re : Paraat
(
604)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 00:48
Foto met telefoon
Wietse (Groningen) -- 06-08-2013 00:51
Regen valt in hier
(
553)
Rachid (Groningen) -- 06-08-2013 00:54
Re : Regen valt in hier
(
546)
Wietse (Groningen) -- 06-08-2013 00:56
Koufront komt hier nu door
(
625)
Vincent (NO Brabant)
(
12m)
-- 06-08-2013 00:48
Zeker letten we op. Wat een mooi schouwspel.
(
546)
Rachid (Groningen) -- 06-08-2013 00:51
Dikke bui is Assen nu...
(
577)
Johan R (Sleen) -- 06-08-2013 00:54
INSLAGEN!
(
694)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 00:59
Gaat lekker inderdaad!
(
620)
Gert-Jan (Haren) -- 06-08-2013 01:02
Re : En ineens
(
622)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 01:03
en ineens
(
556)
Roel(Steenwijk) -- 06-08-2013 01:09
Re : en ineens
(
505)
Wiendeld (Eelde) -- 06-08-2013 01:26
Idem dito en flinke hagel.
Koos Spakman (Froombosch) -- 06-08-2013 01:23