Dacht ik al 😀

Bericht van: Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) , 06-08-2013 18:46 


Onweersfoto skyline Groningen   ( 1778)
René (Groningen) -- 06-08-2013 16:42
Mooi "voetje"   ( 899)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 06-08-2013 16:53
Re : Mooi "voetje"   ( 725)
leviathanfd (Heerlen) -- 06-08-2013 16:53
Re : Mooi "voetje"   ( 678)
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 06-08-2013 17:11
Re : Mooi "voetje"   ( 659)
leviathanfd (Heerlen) -- 06-08-2013 17:18
  rechts onder de teen van de voet  
Justanna -- 06-08-2013 17:43
  Klopt, precies onder de teen haha  
René (Groningen) -- 06-08-2013 18:29
  Dacht ik al 😀  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 06-08-2013 18:46
Re : Mooi "voetje"   ( 628)
René (Groningen) -- 06-08-2013 18:29