Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Ik zie ook een enorme en geisoleerde CB in het ZW
Bericht van: Robin (Barendrecht) , 07-06-2014 20:29
Nou voor deze ene keer heb ik er vrede mee
. Natuur is nog goed nat, dus voor nu mag het!
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Nieuwe onweerscel ten zuidwesten van Brussel
(
1303)
Jorrit (Arnhem - Klarendal) -- 07-06-2014 20:03
Ja ik zie hem, het ontploft daar.
(
994)
Steven (Gavere)
(
10m)
-- 07-06-2014 20:08
Eindelijk weer Belgocontrol-radarbeelden
(
1429)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 07-06-2014 20:14
Prachtige achterkant van de bui boven Terneuzen!
(
1490)
Steven (Gavere)
(
10m)
-- 07-06-2014 20:16
Dat is een schone stijgstroom idd, dank!
(
855)
Bernard (Bennekom)
(
20m)
-- 07-06-2014 20:18
Ik zie ook een enorme en geisoleerde CB in het ZW
Eric, Rotterdam -- 07-06-2014 20:19
Re : Ik zie ook een enorme en geisoleerde CB in het ZW
(
926)
Robin (Barendrecht) -- 07-06-2014 20:23
Re : Ik zie ook een enorme en geisoleerde CB in het ZW
(
783)
Eric, Rotterdam -- 07-06-2014 20:26
Re : Ik zie ook een enorme en geisoleerde CB in het ZW
(
769)
Robin (Barendrecht) -- 07-06-2014 20:29
De bui richting Brussel doet nu goed zijn best
(
1183)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 07-06-2014 20:28
Ook die begint er interessant uit te zien op de radar
(
1318)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 07-06-2014 20:30
Ai ai, ramkoers Brussel
(
833)
Bernard (Bennekom)
(
20m)
-- 07-06-2014 20:34
Re : Ik zie ook een enorme en geisoleerde CB in het ZW
(
696)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 07-06-2014 20:42
Ik zie een langtrekkende bui en enorme ijskap
(
808)
Fabian (Bergen op Zoom)
(
8m)
-- 07-06-2014 20:32
Ik zie het hier ook, prachtig zicht
(
864)
Marcus (Sleidinge)
(
6m)
-- 07-06-2014 20:27