Re : Team ZW staat daar bij nu

Bericht van: PatrickD_Maastricht , 07-06-2014 21:55 

Kevin is momenteel dekking aan het zoeken onder een tankstation. Kon er niet meer omheen komen.

Bui boven BelgiĆ« hier te zien.   ( 1727)
Cees-Rotterdam -- 07-06-2014 21:46
IJskap bereikt ons nu denk ik.   ( 1105)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 07-06-2014 21:47
radarbeeld nu gevaarlijk!   ( 1604)
leviathanfd (Heerlen) -- 07-06-2014 21:48
Inderdaad, inflow notch en hook.   ( 1308)
Frank (Zwolle) -- 07-06-2014 21:51
Zeer bijzondere situatie   ( 1248)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 07-06-2014 21:54
Re : radarbeeld nu gevaarlijk!   ( 1282)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 07-06-2014 21:52
Re : radarbeeld nu gevaarlijk!   ( 1126)
leviathanfd (Heerlen) -- 07-06-2014 21:55
Re : Team ZW staat daar bij nu   ( 1053)
PatrickD_Maastricht -- 07-06-2014 21:55
Kijk eens hoe die afbuigt.   ( 1639)
Onno (Bern) ( 570m) -- 07-06-2014 22:01
Pinkpop is wel buiten schot gelukkig   ( 1143)
Sebas (Weesp) -- 07-06-2014 22:05
Re : Pinkpop is wel buiten schot gelukkig   ( 1020)
Onno (Bern) ( 570m) -- 07-06-2014 22:07
De activiteit neemt nu duidelijk af   ( 1481)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 07-06-2014 22:07
Yes, party is over.   ( 1007)
Frank (Zwolle) -- 07-06-2014 22:14
  Tophoogte nu 12km.  
Justin (Zoetermeer) -- 07-06-2014 21:52
  nog een paar fotos  
Hendrik (Londerzeel-B) ( 7m) -- 07-06-2014 21:56
Re : nog een paar fotos   ( 1348)
Hendrik (Londerzeel-B) ( 7m) -- 07-06-2014 21:57
De ijskap vanuit de satelliet.   ( 1385)
Paul (Odijk) -- 07-06-2014 22:01
Eerste maal in 6 jaar dat ik auto binnen gezet heb   ( 965)
Wouter (Mol) ( 22m) -- 07-06-2014 22:04
  ijskap tot hier nu  
leviathanfd (Heerlen) -- 07-06-2014 22:07
Re : Bui boven BelgiĆ« hier te zien.   ( 827)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 07-06-2014 22:08
Foto uit Aarschot van Chase2be   ( 1803)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 07-06-2014 22:09
Wauw, dat is overduidelijk!   ( 965)
Justin (Zoetermeer) -- 07-06-2014 22:12