Re : Lijkt een zware hook echo op te komen

Bericht van: Vincent (NO Brabant) , 08-06-2014 22:00 

Dat was dus niks hier. Zou wel precies in het straatje van 2014 tot nu toe passen... 😋 😉
Bericht laatst bijgewerkt: 09-06-2014 00:47
Fanatiek stratushater

Lijkt een zware hook echo op te komen   ( 1604)
Gianni (Izegem, W-VL) -- 08-06-2014 21:45
  De bui die langs Parijs is getrokken, of een andere?  
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 08-06-2014 21:47
Radarbeeld Infoclimat   ( 1658)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 08-06-2014 21:57
Re : Radarbeeld Infoclimat   ( 844)
leviathanfd (Heerlen) -- 08-06-2014 21:59
Nog een radarbeeld   ( 1103)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 08-06-2014 22:10
Ook buien op de kust   ( 849)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 08-06-2014 22:12
Ziet er nog steeds vrij goed uit   ( 982)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 08-06-2014 22:29
Re : Ziet er nog steeds vrij goed uit   ( 671)
leviathanfd (Heerlen) -- 08-06-2014 22:31
Re : Ziet er nog steeds vrij goed uit   ( 740)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 08-06-2014 22:35
Re : Ziet er nog steeds vrij goed uit   ( 627)
leviathanfd (Heerlen) -- 08-06-2014 22:41
De bui bij Parijs?   ( 1038)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 08-06-2014 21:48
Re : Lijkt een zware hook echo op te komen   ( 1376)
karim (Gent) -- 08-06-2014 21:53
Re : Lijkt een zware hook echo op te komen   ( 919)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 08-06-2014 21:59
Re : Lijkt een zware hook echo op te komen   ( 900)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 08-06-2014 22:00
  Wow! Ik zet de wekker wel op 2:00u 😉  
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 08-06-2014 22:04
Dat zal weglopen van een bbq worden morgen   ( 978)
Gianni (Izegem, W-VL) -- 08-06-2014 22:05
Bui bij Parijs -> hagel van 7 cm. in doorsnede!   ( 824)
Jan Willem (Gouda) ( -2m) -- 08-06-2014 22:40