Morgen kans op een weeralarm?

Bericht van: Richard (Spijkenisse) , 08-06-2014 23:53 

Ik lees ze her en der berichten over (zeer) zware onweersbuien dus ben benieuwd hoe jullie er over denken of het is gewoon nowcasten?

Mvg Richard

Morgen kans op een weeralarm?   ( 1233)
Richard (Spijkenisse) -- 08-06-2014 23:53
Re : Morgen kans op een weeralarm?   ( 948)
Dominik (Nijkerk) -- 08-06-2014 23:57
Morgenvroeg beslissing over code oranje   ( 939)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-06-2014 00:05
  Wanneer komt estofex met een verwachting?  
Sander (Raalte) -- 09-06-2014 00:05
Dat verschilt!   ( 800)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 09-06-2014 00:12
  Binnen een uur  
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-06-2014 00:12
Dus toch nog maar even wakker blijven Ben?   ( 821)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 09-06-2014 00:28
Guidance   ( 808)
Daniel (Almelo) -- 09-06-2014 00:14
Re : Morgen kans op een weeralarm?   ( 1438)
Sander (Wageningen) -- 08-06-2014 23:57
Re : Morgen kans op een weeralarm?   ( 687)
Wietse (Groningen) -- 09-06-2014 00:10