Wat een beest

Bericht van: Wietse (Groningen) , 09-06-2014 01:41 

Kern wijkt steeds meer naar rechts af en komt straks de Nederlandse grens over.


Gaat een 'rightmover' wel is terug naar links..? 😉   ( 733)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-06-2014 01:31
Re : Gaat een 'rightmover' wel is terug naar links..?   ( 604)
Christian (Elst gld) -- 09-06-2014 01:29
de trekrichting is bijna allemaal naar rechts.   ( 650)
Sebas (Weesp) -- 09-06-2014 01:30
  Nee, tenzij 'ie instort  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-06-2014 01:31
Wat een dikke zwarte pit zeg..   ( 620)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-06-2014 01:34
Bergen op Zoom/Woensdrecht gaat hagel krijgen straks   ( 549)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-06-2014 01:40
Idd, ik zit hier misschien onder die 'uitwaaier'   ( 516)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-06-2014 01:41
Ja, meer zal het niet zijn... Hier geen hagelstenen.   ( 527)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-06-2014 01:47
Toch meer westelijk ineens..?   ( 462)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-06-2014 01:52
Wat een beest   ( 839)
Wietse (Groningen) -- 09-06-2014 01:41
Weer 2 radarbeelden   ( 739)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 01:43
  Ik krijg zo te zien zo ook een 'buitje' over me heen 🙂  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-06-2014 01:51
Ik zie de vliegtuigen vanuit een andere kant komen   ( 605)
Younes (Zoetermeer) -- 09-06-2014 01:34
zo dichtbij...   ( 537)
Peter (Maassluis) -- 09-06-2014 01:42