Klinkt misschien raar, maar...

Bericht van: Nick (Boutersem) , 09-06-2014 11:06 


... die hagelblutsen zijn wel cool (voor een onweerliefhebber) 🙂
https://independent.academia.edu/NickVanLiefferinge

Update schade   ( 1704)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-06-2014 11:03
Re : Update schade   ( 956)
karim (Gent) -- 09-06-2014 11:05
Re : Update schade   ( 851)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-06-2014 11:06
Indrukwekkend.   ( 782)
Justin (Zoetermeer) -- 09-06-2014 11:06
Klinkt misschien raar, maar...   ( 903)
Nick (Boutersem) ( 66m) -- 09-06-2014 11:06
Re : Klinkt misschien raar, maar...   ( 729)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 09-06-2014 11:08
Ja, toen ik gisteren de vermoedelijke wallcloud   ( 777)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 09-06-2014 11:07
  zoooo bizar  
Younes (Zoetermeer) -- 09-06-2014 11:10
Dat is ook niet de eerste keer bij jullie...   ( 633)
Lars (Antwerpen) -- 09-06-2014 11:10
moet ik niks van hebben   ( 623)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 09-06-2014 11:11
Ocharme... Niet normaal.   ( 705)
Katya - As (B) ( 74m) -- 09-06-2014 11:14
Ik heb twee jaar geleden grote hagel meegemaakt   ( 758)
Arnaud (Doetinchem) -- 09-06-2014 11:35
  Toch best indrukwekkend!  
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 11:15
Evergem wil hagelbui erkend zien als natuurramp   ( 917)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-06-2014 11:22
Sint-Niklaas hopelijk ook..   ( 776)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 09-06-2014 11:24
Ach jammer , we delen hier ook weer in de brokken   ( 547)
luk@sinaai -- 09-06-2014 11:37