[...]
Je vergeet dat het grondlaag nog vanuit Frankrijk noordwaarts richting Brabant moet trekken. Dat duwt de buienvorming ook wat naar boven toe, voor zich uit. De bovenstroming is idd. ZW-NO. maar gaat om het focuspunt van ontstaan van buien.
Al geef ik toe, alles ontwikkeld zich weer anders dan iedereen dacht.
Gr. Ben
?
( 1022)
( 798)
( 726)
( 670)
( 652)
( 662)
euh sorry komma vergeten, 2,2 mm
( 631)