Moet je daar een speciaal draadje voor aanmaken? 😕

Bericht van: Martijn (Vlaardingen) , 09-06-2014 18:27 

Jij maakt je ook druk om niets 😉 Pot verwijt de ketel, zou ik zeggen 😀
Rode pillen, blauwe pillen, zenuwachtig, vingers trillen, site verversen, pluimen staren, ondanks alles rust bewaren...

Editie nl rtl4 ja hoor....   ( 1431)
Ron (Rockanje) -- 09-06-2014 18:25
Moet je daar een speciaal draadje voor aanmaken? 😕   ( 876)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-06-2014 18:27
Re : Moet je daar een speciaal draadje voor aanmaken? 😕   ( 668)
Ron (Rockanje) -- 09-06-2014 18:35
En dat is drie..   ( 852)
Ludger Boerrigter (Wageningen) -- 09-06-2014 18:27
Sorry maar die grote pit heeft een wat noordelijke koers   ( 871)
Len (Deurne - NL) ( 24m) -- 09-06-2014 18:29
DIt was het?   ( 938)
Sven (Edegem, Antw) -- 09-06-2014 18:30
Hierna is er nog hoor en...   ( 767)
andreas (neeroeteren) -- 09-06-2014 18:33
Mensen kinderen, kom op zeg.   ( 783)
Justin (Zoetermeer) -- 09-06-2014 18:35
Re : DIt was het?   ( 711)
Kevin (Tessenderlo) -- 09-06-2014 18:35
rest wordt avond nachtwerk..domper   ( 709)
Jorge (Middelburg) -- 09-06-2014 18:38
De analyse is niet zo lastig Jorge   ( 643)
Jorr(Utrecht) -- 09-06-2014 18:41
Re : De analyse is niet zo lastig Jorge   ( 586)
Ron (Rockanje) -- 09-06-2014 18:43
Re : DIt was het?   ( 1219)
Jonas (Smetlede O-VL) -- 09-06-2014 18:41
Het jammer is   ( 610)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 09-06-2014 18:42
Is het niet warm genoeg dan?   ( 558)
Lars (Antwerpen) -- 09-06-2014 18:46
Re : Is het niet warm genoeg dan?   ( 528)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 09-06-2014 18:50