Re : jullie kijken toch nog naar de wolken?

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 09-06-2014 18:36 

Hoe is het in Zwijndrecht Edward? In Maassluis begint nu de eerste lichte regen binnen te druppelen, neigt naar matige, met egaal grijze lucht.


Hetzelfde spektakel, maar dan slechts 3 druppels per 100m² 😉
Wanneer gaat hij onder?!

jullie kijken toch nog naar de wolken?   ( 1579)
Hendrik (Londerzeel-B) ( 7m) -- 09-06-2014 17:44
Re : jullie kijken toch nog naar de wolken?   ( 845)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 17:46
Re : jullie kijken toch nog naar de wolken?   ( 546)
Ernest (Maassluis) -- 09-06-2014 18:16
Re : jullie kijken toch nog naar de wolken?   ( 525)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 18:36
Nee, vanwege   ( 698)
Pieter (Doetinchem-Vijverberg) -- 09-06-2014 17:55
Re : Nee, vanwege   ( 650)
Katya - As (B) ( 74m) -- 09-06-2014 18:07
Ge hebt tenminste een wolk!   ( 535)
Pieter (Doetinchem-Vijverberg) -- 09-06-2014 18:17
Re : jullie kijken toch nog naar de wolken?   ( 754)
Bert(Apeldoorn) -- 09-06-2014 17:57
Ja, hier ook van dat soort wolken   ( 560)
David (Beersel) -- 09-06-2014 18:04