Re : Hier vrij helder weer en opnieuw zeer onstabiele..

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 09-06-2014 20:53 

Ja verloren is het nog zeker niet, zeker omdat het thermische grondlaag nog dichterbij komt. Maar het zal nog even duren.
Wanneer gaat hij onder?!

Heel Frankrijk Ploft   ( 2480)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 09-06-2014 20:31
Ruben toch, had ik me net berust in mijn lot...   ( 1159)
Bas (Amsterdam-West) -- 09-06-2014 20:35
Zie je dat gat?   ( 1137)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 20:38
Hier vrij helder weer en opnieuw zeer onstabiele..   ( 786)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 09-06-2014 20:45
Re : Hier vrij helder weer en opnieuw zeer onstabiele..   ( 584)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 20:53
Re : Zie je dat gat?   ( 650)
Ernest (Maassluis) -- 09-06-2014 20:51
Re : Zie je dat gat?   ( 553)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 21:03
Re : Zie je dat gat?   ( 505)
Roelant (Utrecht-West) -- 09-06-2014 21:04
  Satbeeld 20:40 uur  
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-06-2014 20:54