Dacht het al gezien te hebben in de trein.

Bericht van: Marcel (Den Haag) , 10-06-2014 08:41 

Tussen Leiden en Den Haag vrij zicht, was wel mooi. Maar ik twijfelde of het een rolwolk was.
Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does the work. - Mark Twain -

Rolwolk langs de kust   ( 1435)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 10-06-2014 07:17
Gezien tussen Schiedam en Delft   ( 628)
Grietha (Ridderkerk) -- 10-06-2014 07:40
Mooie waarneming!   ( 532)
Bas (Amsterdam-West) -- 10-06-2014 08:30
Goed gezien! Het onweer hier van vanmorgen werd ook door een   ( 578)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 10-06-2014 08:38
Dacht het al gezien te hebben in de trein.   ( 495)
Marcel (Den Haag) -- 10-06-2014 08:41
ook gezien, althans   ( 484)
Peter (Ameide) -- 10-06-2014 09:33