Re : Ah lekker!

Bericht van: Robin (Spijkenisse) , 24-01-2015 10:25 

[...]

Nee dat bedoel ik ook niet. Weer verkeerd uitgedrukt, het is mijn dag niet denk ik. Had het dus over februari.


😀 oke ik hou je eraan.

Temperatuur nu 0 graden sneeuw (kleine 4 cm gaat er snel aan   ( 1467)
Ron (Apeldoorn) ( 11m) -- 24-01-2015 09:55
Hier nog altijd sneeuw bij 0.0° (foto)   ( 1123)
Yannick (Tongeren-B) -- 24-01-2015 10:07
Ah lekker!   ( 629)
Lars (Antwerpen) -- 24-01-2015 10:09
Re : Ah lekker!   ( 589)
Robin (Spijkenisse) -- 24-01-2015 10:11
Re : Ah lekker!   ( 604)
Lars (Antwerpen) -- 24-01-2015 10:16
Re : Ah lekker!   ( 547)
Robin (Spijkenisse) -- 24-01-2015 10:25