Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Sneeuw vanuit de ruimte
Bericht van: Robin (Spijkenisse) , 30-01-2015 14:33
Wow mooi hoor. Grappig die start- en landingsbanen van Schiphol die zo goed te zien zijn.
R.dam geen sneeuw maar om R.dam wel.
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 30-01-2015 14:34
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Sneeuw vanuit de ruimte
(
2671)
Rutger (Meppel) -- 30-01-2015 14:27
Heel mooi! Amsterdam op de wip.
(
1005)
Bas (Amsterdam-West) -- 30-01-2015 14:29
Re : Sneeuw vanuit de ruimte
(
835)
Robin (Spijkenisse) -- 30-01-2015 14:33
mooi zeg! effect van stadswarmte goed te zien.
Eric, Rotterdam -- 30-01-2015 14:34
Leuke plaatjes, bedankt
(
712)
Daniël (Aalsmeer)
(
-4m)
-- 30-01-2015 14:49
Re : Leuke plaatjes, bedankt
(
600)
Rutger (Meppel) -- 30-01-2015 14:56
Re : Leuke plaatjes, bedankt
(
546)
Daniël (Aalsmeer)
(
-4m)
-- 30-01-2015 15:15
Leuk gezicht!
(
616)
Richard (Den Haag) -- 30-01-2015 15:04
Re : Leuk gezicht!
(
533)
Bas (Amsterdam-West) -- 30-01-2015 15:07
Re : Leuk gezicht!
(
516)
Richard (Den Haag) -- 30-01-2015 15:55
Fraai, erg mooi beeld van Antwerpen
(
606)
Diederik (Brecht, Noorderkempen)
(
28m)
-- 30-01-2015 15:10
Mooi te zien dat ik weer pech heb...
(
1000)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 30-01-2015 15:13