.Randstad winter en NO-NL niet. Kan dat?Jazeker hebben we in de randstad kunnen schaatsen op straat en dat was in de winter van 1978-1979, heb er geen foto's van overigens maar kan het me nog goed herinneren.
( 1058)
( 1008)
.Randstad winter en NO-NL niet. Kan dat?
( 1417)
.Randstad winter en NO-NL niet. Kan dat?
( 1299)
( 972)
( 848)
( 738)
.Randstad winter en NO-NL niet. Kan dat?
( 771)
.Randstad winter en NO-NL niet. Kan dat?
( 804)
( 883)