Re : Harmonie 18z zit er qua temperatuur het beste op

Bericht van: Johan (Dokkum) , 06-01-2016 00:05 

Friesland lijkt het wèl behoorlijk voor z'n kiezen te krijgen.


Waar moet die neerslag zo 1,2,3 vandaan komen Jan?

Harmonie 18z zit er qua temperatuur het beste op   ( 2092)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 05-01-2016 23:46
De vorstgrens op die kaart is nu al zo goed als bereikt   ( 1092)
Nick (Wierden) -- 05-01-2016 23:46
voor mij nieuw begrjp is de wegdekvorstgrens, zie guid.   ( 972)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 05-01-2016 23:47
Re : De vorstgrens is nu al zo goed als bereikt   ( 990)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 05-01-2016 23:48
Re : Harmonie 18z zit er qua temperatuur het beste op   ( 998)
Jan (Workum, FRL) -- 05-01-2016 23:55
Re : Harmonie 18z zit er qua temperatuur het beste op   ( 802)
Johan (Dokkum) -- 06-01-2016 00:05
Re : Harmonie 18z zit er qua temperatuur het beste op   ( 1151)
Jan (Workum, FRL) -- 06-01-2016 00:11
Kort, stevig buitje nu bij -0,8 C   ( 733)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 06-01-2016 00:33