Ik wordt er niet warm of koud van..

Bericht van: Steph. (Haarlem) , 23-06-2016 01:55 

Een beetje onweer en een beetje regen. Stelt erg weinig voor hier.
*Dat de Primeurman voor de kaarten uitkijkt wisten we al* *Fanatiek Regenliefhebber* * Bloedhekel aan de winter*

Ik wordt er niet warm of koud van..   ( 854)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 23-06-2016 01:55
Re : Ik wordt er niet warm of koud van..   ( 662)
Jeann (Ouddorp) -- 23-06-2016 01:59
Dat rooie gevaarte trok over, niet erg bijzonder hier.   ( 662)
Jim (Voorburg) -- 23-06-2016 02:02
  Nu net 2 CG.. nu de regen nog....  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 23-06-2016 02:03
  veel regen, veel ontladingen. Soms forse klappen. 🙂  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 02:18
Treksnelheid vrij hoog volgens mij, hier nu rustig...   ( 548)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2016 02:11
  2e ronde komt eraan...  
Jeann (Ouddorp) -- 23-06-2016 02:05
Idd!   ( 620)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 02:08
Kanaal en West Frankrijk in de gaten houden   ( 582)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 02:31
Re : Kanaal en West Frankrijk in de gaten houden   ( 569)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 23-06-2016 03:56
Re : Ik word er niet warm of koud van..   ( 655)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 23-06-2016 02:11
Re : Ik word er niet warm of koud van..   ( 611)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 23-06-2016 02:15
Re : Ik word er niet warm of koud van..   ( 617)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2016 02:18
Onweer nu vrij intensief...   ( 584)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 23-06-2016 02:19
Re : Ik word er niet warm of koud van..   ( 575)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 23-06-2016 02:51
Re : Ik wordt er niet warm of koud van..   ( 1123)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 23-06-2016 02:24
Re : Ik wordt er niet warm of koud van..   ( 626)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 23-06-2016 02:28
Re : Ik wordt er niet warm of koud van..   ( 702)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 23-06-2016 02:31
Sjoerd, jij bent degene die nu fout zit...   ( 654)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2016 02:40
Re : Sjoerd, jij bent degene die nu fout zit...   ( 624)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 23-06-2016 02:47
Re : Ik wordt er niet warm of koud van..   ( 688)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 02:32