Opnieuw zware regenbui!

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 23-06-2016 02:41 

Weinig onweer in deze bui.
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Wat plaatjes van net   ( 1157)
Anthony (Rotterdam) -- 23-06-2016 02:18
  Mooi. DIe heb ik gemist, werd wakker van de dreunen  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 02:20
Dat gaat nog wel een keer gebeuren denk ik...   ( 674)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2016 02:23
Re : Dat gaat nog wel een keer gebeuren denk ik...   ( 576)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 02:24
Re : Dat gaat nog wel een keer gebeuren denk ik...   ( 577)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 02:32
Dat plukje voor de kust...   ( 595)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 23-06-2016 02:37
Opnieuw zware regenbui!   ( 600)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 02:41
Re : Opnieuw zware regenbui!   ( 563)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 02:43
Re : Opnieuw zware regenbui!   ( 546)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 02:49
  Hier 20 mm uit de 1e bui. Bijna 10 erbij uit deze  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 03:02
Hier iets minder, 6mm extra erbij 🙂.   ( 509)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-06-2016 03:35
Re : Dat plukje voor de kust...   ( 590)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 02:42
Prachtig! 🙂 Cijfers van hier net: 28,8 mm en   ( 601)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 02:23
  hier zo'n 20 mm  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 02:25
32mm, inclusief hagel 🙂.   ( 612)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-06-2016 02:36
Af en hoor je het donderen van uit het westen   ( 583)
Riccardo Ricci (Nunspeet, Noordwest Veluwe) -- 23-06-2016 02:35
Ineens weer een paar krakende ontladingen hier 🙂.   ( 563)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-06-2016 02:49
Re : Ineens weer een paar krakende ontladingen hier 🙂.   ( 561)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 02:57
Re : Ineens weer een paar krakende ontladingen hier 🙂.   ( 564)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 02:59
Re : Ineens weer een paar krakende ontladingen hier 🙂.   ( 556)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-06-2016 03:02
Zelfs vanuit Nijmegen goed te zien, vooral crawlers.   ( 867)
Tom (Nijmegen) -- 23-06-2016 03:09
Re : Zelfs vanuit Nijmegen goed te zien, vooral crawlers.   ( 557)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 23-06-2016 03:18