Re : Ik vraag me af, Stefan of jij

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 23-06-2016 08:07 

de nacht hebt doorgetrokken of dat je toch een paar uur hebt geslapen? 😀 Ik zit zo ff naar beneden te scrollen en zie dat het een actief nachtje is geweest voor het westen. 🙂


Ik denk dat ik bij elkaar een kleine 2 uur onderbroken heb geslapen en inmiddels gewoon weer aan het werk!
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Nachtelijke shelf Hellevoetsluis   ( 1600)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 07:09
mooi. Hopelijk vandaag overdag meer. Ik heb geen   ( 683)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 07:20
Lijkt een Squall lijn aan te komen!   ( 795)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 07:20
Haarlem opgelet!   ( 671)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 23-06-2016 07:28
Zit een aardige bui daar idd!   ( 558)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 07:28
Een woesteling ja!   ( 612)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 23-06-2016 07:36
Video wateroverlast omgeving Rotterdam   ( 872)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 07:30
Ik vraag me af, Stefan of jij   ( 599)
Anthony [Tilburg] -- 23-06-2016 08:02
Re : Ik vraag me af, Stefan of jij   ( 583)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 08:07
  aan het werk? 😉  
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 23-06-2016 08:17
Stttt..   ( 543)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 08:24
Re : Ik vraag me af, Stefan of jij   ( 474)
Anthony [Tilburg] -- 23-06-2016 08:32
  Netjes! 🙂  
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 12:40