De bui richting Roermond gezien vanuit Weert

Bericht van: Jack (Weert) , 23-06-2016 18:48 

Machtig mooi


Wow, wat een pracht exemplaar   ( 1656)
Riny (Kerkrade) ( 168m) -- 23-06-2016 18:40
  Werkelijk wonderschoon  
Marsel (Rotterdam) -- 23-06-2016 18:41
Zit er rotatie in ?   ( 795)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-06-2016 18:43
Re : Zit er rotatie in ?   ( 812)
Riny (Kerkrade) ( 168m) -- 23-06-2016 18:47
Re : Zit er rotatie in ?   ( 674)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2016 18:53
De bui richting Roermond gezien vanuit Weert   ( 1174)
Jack (Weert) -- 23-06-2016 18:48
Zelfs ik kan hem goed zien   ( 707)
Rikkie Neerpelt -- 23-06-2016 18:58
Re : Zelfs ik kan hem goed zien   ( 647)
Jack (Weert) -- 23-06-2016 19:09
Ik zat daar pal onder in Brüggen net over de grens 🙂   ( 649)
Remco (Belfeld gem Venlo) -- 23-06-2016 19:12