Op het nippertje...

Bericht van: Leo (Oudeschild-Texel) , 24-06-2016 14:19 

Ik was al bang dat het anders zou lopen, maar zo ken ik mijn provincie gelukkig weer! 😉

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ontladingenkaart van gisteren, bijna 200.000!   ( 1949)
Eric, Rotterdam -- 24-06-2016 12:54
Re : ontladingenkaart van gisteren, bijna 200.000!   ( 1075)
leviathanfd (Heerlen) -- 24-06-2016 12:58
Vooral Limburg weer   ( 1005)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 24-06-2016 13:11
Steeds zelfde gebied   ( 943)
Bram(Overijsselnoord) -- 24-06-2016 13:14
Wat hagel betreft   ( 871)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 24-06-2016 14:17
Re : Wat hagel betreft   ( 678)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 24-06-2016 15:18
Zijn dit meer ontladingen dan 28/29 juni 2011 ?   ( 896)
Dex (Duivendrecht) -- 24-06-2016 13:15
Re : Zijn dit meer ontladingen dan 28/29 juni 2011 ?   ( 673)
Martijn(Stellendam) -- 24-06-2016 16:45
Blitzortung, ruim 300000   ( 1387)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 24-06-2016 13:38
  mooi onderscheid tussen ochtend en avond  
Eric, Rotterdam -- 24-06-2016 14:20
Re : Blitzortung, ruim 300000   ( 752)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 24-06-2016 14:26
Re : Blitzortung, ruim 300000   ( 646)
Martijn(Stellendam) -- 24-06-2016 16:48
Re : Blitzortung, ruim 300000   ( 626)
Eric, Rotterdam -- 24-06-2016 18:57
Re : ontladingenkaart van gisteren, bijna 200.000!   ( 739)
Jeroen (Leeuwarden) -- 24-06-2016 14:15
Op het nippertje...   ( 1143)
Leo (Oudeschild-Texel) -- 24-06-2016 14:19