Tover jij er dan nog maar wat bij!

Bericht van: Maartje (Hellevoetsluis) , 24-01-2005 08:47 

Daar ben je toch Wizzard voor? Toch? 😉

Maartje

Hier ligt maar weinig sneeuw in Hellevoetsluis   ( 541)
Mark (Rhoon) -- 24-01-2005 08:44
Tover jij er dan nog maar wat bij!   ( 670)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 24-01-2005 08:47
Re : Tover jij er dan nog maar wat bij!   ( 524)
Mark (Rhoon) -- 24-01-2005 08:50
Op dit moment weer helder...   ( 578)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 24-01-2005 08:54
Voor de Hellevoeters -🙂   ( 834)
Dirk (Brouwershaven) -- 24-01-2005 09:18
  nee dat heet een blizzard 😀  
Dirk (Utrecht) -- 24-01-2005 08:49